در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

مشتری گرامی فروشگاه نوفر

فقط در صورتی که کالای ارسال شده بصورت فیزیکی دارای اشکال باشد می توانید از رویه بازگرداندن کالا بهره مند شوید و در خصوص کالاهایی که دارای کارت گارانتی داخل بسته بندی محصول می باشند، می بایستی با بخش پشتیبانی آن محصول تماس حاصل نمایید و از خدمات گارانتی بهره مند شوید.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه نوفر جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس ایمیل کنید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

آدرس دفتر مرکزی فروشگاه نوفر: تهران نعمت آباد خیابان پوریای ولی بین کوچه 31 و 33 شرقی پلاک 257

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه نوفر برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه نوفر است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس ارسال فرمایید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

جهت مرجوع کردن کالا از ساعت 8 صبح الی 21 با شماره 55840667-021 بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه نوفر تماس حاصل نمایید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.

دسته بندی کالاها